layout set logo Állami Egészségügyi Ellátó Központ

Alapellátási és Ellátásszervezési Osztály

jtemplate.ru - free extensions for joomla

Tájékoztató a www.oali.hu honlapon közzé tett hirdetésekről

Az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról rendelkező 313/2011. (XII. 23.) Korm. Rendelet 12. § (1) bekezdése alapján a Kormány praxiskezelőként az OTH-t jelölte ki. A honlapon elhelyezett hirdetések tartalmáért kizárólag a hirdetés feladóját terheli a felelősség. A www.oali.hu üzemeltetője a hirdetések tartalmáért, helyességéért, jogszabályoknak való megfelelőségéért felelősséget nem vállal.

http://www.oali.hu/components/com_adsmanager/images/default.gifÖnkormányzat hirdet


28 Találatok: 1 - 20 / 28


Pályázati felhívás 2. számú háziorvosi körzet ellátására

Hirdető felhasználó: Aszódi Éva

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 559
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: • a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendeletben foglalt képesítési előírásoknak való megfelelés,
• büntetlen előélet,
• Magyar Orvosi Kamarai tagság,
• az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvényben és a végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben előírt feltételek teljesítése.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: • iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okiratok másolata,
• 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolata,
• szakmai önéletrajz,
• Magyar Orvosi kamarai tagság igazolása,
• a pályázó hozzájáruló nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázati eljárásban való résztvevő személyek a pályázati anyagot megismerjék, abba betekinthessenek,
• a pályázónak nyilatkoznia kell arról, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul a nyilvános tárgyaláshoz.
A pályázat benyújtásának határideje: 2017.12.29
A pályázat elbírálásának határideje: 2018.01.05
A pályázat benyújtásának módja: Egy példányban postai úton Babák Mihály polgármesternek (5540 Szarvas, Szabadság út 36.) kell benyújtani. A borítékon kérjük feltüntetni „Gyermekorvosi pályázat 2. számú körzetre”.
További információt Dr. Melis János címzetes főjegyző nyújt a 06-66/311-122-es telefonszámon.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.02.01
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek
Leírás / Megjegyzések: Szarvas Város Önkormányzata pályázatot hirdet a Szarvas, 2. számú körzet - egy településrészt érintő, 2017.05.01. napjától betöltetlen, jelenleg helyettesítéssel ellátott - gyermekorvosi feladatainak ellátására.
Előnyben részesül a vállalkozási jogviszonyban történő feladatellátás, de megoldható közalkalmazotti jogviszonnyal is.
A feladatellátás területi ellátási kötelezettséggel jár. A praxisjog térítésmentesen kerül átadásra.
Az önkormányzat szolgálati lakást, valamint felújított és felszerelt rendelőt biztosít.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Szarvas Város Önkormányzata
Település: Szarvas
Telefon: 06-66/311-122
E-mail: Email Küldése

Felnőtt háziorvosi körzet

Hirdető felhasználó: Sümeg Város Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1386
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: Pályázati feltételek:
A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendelet szerinti képesítés és az ott, valamint az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011.(XII. 23.) Korm. rendelet, és az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003.(VII. 15.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek, az önkormányzattal kötött feladat-ellátási szerződés szerint.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: A pályázathoz csatolni kell:
• szakmai önéletrajz,
• iskolai végzettséget, szakképzettséget tanúsító okirat másolata,
• 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
• vállalkozói tevékenységet igazoló okirat hiteles másolata,
• egészségügyi alkalmassági vizsgálat igazolása,
• MOK tagsági igazolás,
• a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati eljárásban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
• a pályázat nyilatkozata arról, hogy a pályázati eljárásban részt vevő személyek a pályázati anyagot megismerhetik, és abba betekinthetnek,
• a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános tárgyalásához.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.02.28
A pályázat elbírálásának határideje: 2018.03.31
A pályázat benyújtásának módja: Postai úton, Sümeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének címezve (8330 Sümeg, Béke tér 7.). A borítékon fel kell tüntetni: „II. számú felnőtt háziorvosi körzet”
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.05.01
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Felnőtt
Leírás / Megjegyzések: • Eredményes pályázat esetén az önkormányzat határozatlan időre szóló feladat-ellátási szerződést köt, amelyben a felek a működés feltételeit rögzítik.
• A meghirdetett háziorvosi körzet praxisjogának folytatása megállapodás tárgyát képezi a még jelenleg ellátást végző háziorvossal

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Sümeg Város Önkormányzata
Település: Sümeg
Telefon: 87/550-760
E-mail: Email Küldése

Pályázati felhívás II.sz. háziorvosi körzet betöltésére

Hirdető felhasználó: Békéssámson Község Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1017
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: 1. A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM. rendelet 11. §-a szerinti képesítés megléte,
2. A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM. rendeletben és az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben, valamint az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII. 15.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek megléte,
3. büntetlen előélet,
4. cselekvőképesség,
5. Magyar Orvosi Kamarai tagság,
6. egészségügyi alkalmasság,
7. a praxis vállalkozói formában történő működtetése,
8. a II. számú háziorvosi körzetben jelenleg Békéssámson község Önkormányzata által közalkalmazotti jogviszonyban foglalkoztatott 1 fő ápoló a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény szerinti áthelyezéssel történő teljes munkaidőben és határozatlan időre szóló továbbfoglalkoztatásának vállalása.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: 1. fényképes részletes szakmai önéletrajz,
2. végzettséget és szakirányú végzettséget igazoló okiratok másolata,
3. 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány eredetben, amely igazolja a büntetlen előéletet és azt, hogy a pályázó nem áll a foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,
4. egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat,
5. vállalkozási formától függően, egyéni vállalkozói igazolvány hiteles másolata, illetve társas vállalkozás esetén a társas vállalkozás 30 napnál nem régebbi eredeti cégkivonata, és a társasági szerződés másolata,
6. Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
7. az Állami Egészségügyi Ellátási Központ által vezetett működési nyilvántartásba való felvétel (aktív státusz) igazolása,
8. a hatóság igazolása arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
9. a pályázó nyilatkozata arról, hogy a II. számú háziorvosi körzet jelenleg Békéssámson község Önkormányzata által foglalkoztatott 1 fő ápolójának a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény szerinti áthelyezéssel történő teljes munkaidőben és határozatlan időre szóló továbbfoglalkoztatását vállalja,
10. pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll cselekvőképességet részlegesen vagy teljesen korlátozó gondokság hatálya alatt,
11. a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
12. pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati eljárás résztvevői a pályázati anyagot megismerhessék, és abba betekinthessenek,
13. pályázó nyilatkozata arról, hogy pályázatát a Képviselő-testület nyilvános vagy zárt ülésen tárgyalja.
A pályázat benyújtásának határideje: folyamatos
A pályázat elbírálásának határideje: 30 napon belül
A pályázat benyújtásának módja: Postai úton vagy személyesen írásban egy példányban kell benyújtani.
Postai cím: Békéssámson Község Önkormányzata 5946 Békéssámson Hősök tere 10-12. Személyesen: Zámbori Tamás polgármesterhez kell benyújtani.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Zámbori Tamás polgármester nyújt a 06-20-569-2474-os telefonszámon.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: azonnal
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: Békéssámson Község Önkormányzata pályázatot hirdet a Békéssámson II. számú vegyes háziorvosi körzetének ellátására, amely területi ellátási kötelezettséggel jár. A II. számú háziorvosi körzet háziorvosa látja el Békéssámson község közigazgatási területén az iskola–és ifjúság egészségügyi ellátás keretében az iskolaorvosi feladatokat.
A praxisjog térítésmentesen a feladat-ellátási szerződés megkötése útján szerezhető meg. A körzet tapasztalt ápolóval rendelkezik. A jelenleg Békéssámson község Önkormányzata által foglalkoztatott 1 fő ápoló továbbfoglalkoztatását a pályázónak vállalnia kell.
Szolgálati lakás igény szerint biztosított.
A II. számú körzet háziorvosa helyettesítését a I. számú háziorvosi körzet háziorvosa a feladat-ellátási szerződése alapján ellátja.
A II. számú körzet háziorvosának vállalni szükséges a I. számú háziorvosi körzet háziorvosának helyettesítését.
A II. számú háziorvosi körzet háziorvosa felkérés esetén köteles részt venni az Orosházi Kistérség Többcélú Társulása által szervezett központi orvosi ügyelet munkájában részt venni.
A feladatellátás kezdete: A feladat-ellátási szerződés megkötését követően, az egészségügyi tevékenység folytatására vonatkozó praxisengedély alapján, a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő területi szervével kötött finanszírozási szerződés hatályba lépését követően azonnal.

A feladatellátás helye: 5946 Békéssámson Szabadság tér 1.
Az önkormányzat a feladatellátáshoz a rendelőhelyiséget és a berendezéseit térítésmentesen adja használatba.

A feladatellátás tartalma: Békéssámson II. számú háziorvosi körzetének a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendeletben és egyéb szakágazati jogszabályokban meghatározott, a háziorvosi alapellátás keretébe tartozó feladatok területi ellátási kötelezettséggel történő ellátása, továbbá az iskola– és ifjúság egészségügyi ellátás keretében az iskolaorvosi feladatok ellátása a településen működő 2 köznevelési intézményben (óvoda, általános iskola).
A pályázat elbírálásának rendje: A pályázatokat Békéssámson Község Önkormányzat Képviselő-testülete bírálja el.
A képviselő-testület fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítására.

Az önkormányzat a nyertes pályázóval 5 évre szóló feladat-ellátási szerződést köt, amely meghosszabbítható. E szerződésben a felek a működés, üzemeltetés feltételeit rögzítik.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Békéssámson Község Önkormányzata
Település: Békéssámson
Telefon: 68/470-023
E-mail: Email Küldése

házi gyermekorvosi körzet- térítésmentesen

Hirdető felhasználó: Pápa Város Önkormányzata

Ár:

Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: - a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM. rendeletben foglalt képesítési előírásoknak való megfelelés (csecsemő és gyermekgyógyász szakorvosi szakképesítés)
- büntetlen előélet
- Magyar Orvosi Kamarai tagság
- az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvényben, és a végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Korm. rendeletben előírt feltételek teljesítése
- ügyeleti ellátásban való részvételi kötelezettség
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okiratok másolata,
- az egészségügyi alkalmasságot igazoló dokumentum másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- szakmai önéletrajz,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- nyilatkozat a praxis vállalkozói formában történő működtetésére,
- az Egészségügyi Nyilvántartási és Képzési Központ által vezetett működési nyilvántartásba való felvétel (aktív státusz) igazolása,
- a pályázó hozzájáruló nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázati eljárásban résztvevő személyek a pályázati anyagot megismerjék, abba beletekinthessenek,
A pályázat benyújtásának határideje: 2017.12.19
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot egy példányban postai úton dr. Áldozó Tamás polgármesternek (8500 Pápa, Fő u. 5.) kell benyújtani. A borítékon kérjük feltüntetni: „V. sz. Házi gyermekorvosi körzet pályázat”
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.02.01
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek
Leírás / Megjegyzések: A pályázattal kapcsolatban további információ kérhető: Pápa Város Önkormányzatának Egészségügyi Alapellátási Intézetének igazgatójától Ujváry Hajnalkától, a 06-89-515-003 telefonszámon munkaidőben, vagy azon kívül a 06/30/6480846 telefonszámon, e-mailben az alapellatas@papa.hu elektronikus levélcímen.

A körzet több, mint 12 hónapja betöltetlen. Ismételt pályzati kiírás esetén letelepedési támogatás igényelhető rá. (12.000.000,-Ft )

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Pápa Város Önkormányzata
Település: Pápa
Telefon: 306480846
E-mail: Email Küldése

Házi gyermekorvosi körzet - térítésmentes praxisjoggal

Hirdető felhasználó: Pápa Város Önkormányzata

Ár:

Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: - a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM. rendeletben foglalt képesítési előírásoknak való megfelelés (csecsemő és gyermekgyógyász szakorvosi szakképesítés)
- büntetlen előélet
- Magyar Orvosi Kamarai tagság
- az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvényben, és a végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Korm. rendeletben előírt feltételek teljesítése
-ügyeleti ellátásban való részvételi kötelezettség,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okiratok másolata,
- az egészségügyi alkalmasságot igazoló dokumentum másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- szakmai önéletrajz,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- nyilatkozat a praxis vállalkozói formában történő működtetésére,
- az Egészségügyi Nyilvántartási és Képzési Központ által vezetett működési nyilvántartásba való felvétel (aktív státusz) igazolása,
- a pályázó hozzájáruló nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázati eljárásban résztvevő személyek a pályázati anyagot megismerjék, abba beletekinthessenek,
A pályázat benyújtásának határideje: 2017.12.19
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot egy példányban postai úton dr. Áldozó Tamás polgármesternek (8500 Pápa, Fő u. 5.) kell benyújtani. A borítékon kérjük feltüntetni: „4. sz. Házi gyermekorvosi körzet pályázat”
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.02.01
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek
Leírás / Megjegyzések: A pályázattal kapcsolatban további információ kérhető: Pápa Város Önkormányzatának Egészségügyi Alapellátási Intézetének igazgatójától Ujváry Hajnalkától, a 06-89-515-003 telefonszámon munkaidőben, vagy azon kívül a 06/30/6480846 telefonszámon, e-mailben az alapellatas@papa.hu elektronikus levélcímen.

A körzet több, mint 60 hónapja betöltetlen, újabb pályázati kiírás esetén a letelepedési támogatás igényelhető rá. (20.000.000 millió forint)

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Pápa Város Önkormányzata
Település: Pápa
Telefon: 306480846
E-mail: Email Küldése

Kossuth Lajos u. 49.

Hirdető felhasználó: Tab Város Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 800
Ellátandó települések száma: Több település
Pályázati feltételek: PÁLYÁZAT KIÍRÁS

Tab város házi gyermekorvosi körzet gyermekorvosi álláshelyére


Tab Város Önkormányzatának Képviselő-testülete pályázatot hirdet Tab Város Önkormányzatának az egészségügyi alapellátások körzeteiről szóló – többször módosított – 36/2004. (XII. 1.) rendelete alapján – a házi gyermekorvosi körzetének gyermekorvosi álláshely betöltésére, vállalkozási formában történő ellátására, mely területi ellátási kötelezettséggel jár.

A körzetben az asszisztencia megoldott. 5 éven keresztül az asszisztencia költségére az önkormányzat évi 2 millió forintot biztosít.
Az önkormányzat felajánl 3 millió forintot a gyermekorvos részére, azzal hogy legalább 5 évig köteles a munkakört betölteni.


A feladatellátás helye: „Koppány-Völgye KEK” Egészségügyi és Szolgáltató Nonprofit Kft. Tab. A feladatot ellátó orvos vállalja az általa végzendő folyamatos és területi ellátási kötelezettséget magába foglaló háziorvosi-gyermekorvosi- szolgálat ellátását a fenti rendelet 2. számú mellékletében meghatározott gyermekorvosi körzet (Tab, Lulla, Torvaj, Sérsekszőlős, Kapoly, Somogymeggyes, Zala, Bábonymegyer) közigazgatási területén található lakók részére, továbbá az iskolaorvosi feladatokat is ellátja a rendelet 4. számú mellékletében foglalt védőnői körzetek területén lévő közoktatási intézmények tekintetében.

A feladatellátás helye
- A település a Balatontól 15 km-re található, uszodával rendelkezik.
- Szükség esetén önkormányzati bérlakás biztosított.
- A rendelő egy újonnan épített heti 200 szakorvosi órával működő épületben van, fiatal, ambiciózus munkatársakkal.
- Az intézményben minden szakrendelés működik.
- A betegek kivizsgálása az épületen belül megoldható.
- A gyermekorvosi körzet kártyaszáma 800.


Pályázati feltételek:
1. A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendelet, valamint az iskola-egészségügyi ellátásról szóló 26/1997. (IX. 3.) NM rendelet szerinti képesítés, valamint az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet, és az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII. 15.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek, - az önkormányzattal kötött feladat - ellátási szerződés szerint.
2. büntetlen előélet, cselekvőképesség
3. felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
4. MOK tagsági igazolvány
5. egyéni vállalkozói nyilvántartási szám, vagy cégbejegyzés
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
1. részletes személyi és szakmai tevékenységet bemutató fényképes önéletrajzot, amely tartalmazza a szakmai gyakorlatot,
2. orvosi diploma és a szakirányú végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolati példányai,
3. egyéni vállalkozó esetén igazolás az egyéni vállalkozó nyilvántartásba vételéről, cégbejegyzés esetén 30 napnál nem régebbi cégkivonat,
4. 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
5. igazolás a működtetési jog engedélyezési feltételei fennállásáról,
6. egészségügyi alkalmassági vizsgálat igazolása,
7. nyilatkozat, melyben a pályázó hozzájárul, hogy a pályázati eljárás résztvevői a pályázati anyagot megismerhessék,
8. pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elnyerése esetén a működési engedély kiadáshoz szükséges feltételeket teljesíti,
9. nyilatkozat arról, hogy pályázatát a Képviselő-testület nyilvános vagy zárt ülésen tárgyalja.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.01.12
A pályázat elbírálásának határideje: 2018.01.31
A pályázat benyújtásának módja: A pályázat benyújtásának határideje: 2018. január 12.

A pályázat elbírálásának határideje: 2018. január 31.

A munkakör betölthető: a pályázat elbírálását követően azonnal.

A pályázhat benyújtásának módja: Postai úton, Tab Város Önkormányzata címére (8660 Tab, Kossuth L. u. 49.) Személyesen Schmidt Jenő polgármester részére.

A pályázattal kapcsolatban további információ kérhető: Schmidt Jenő polgármestertől (tel.: 84/525-901).

A munkakör betölthető a pályázat elbírálását követően azonnal. Nyertes pályázóval a képviselő-testület határozatlan idejű feladat-ellátási szerződést köt.

A képviselő-testület fenntartja magának azt a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: Elbírálás után
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Tab Város Önkormányzata
Település: Tab
Telefon: 06-84/525-901
E-mail: Email Küldése

FOGORVOSI PRAXIS - TISZAKÉCSKE

Hirdető felhasználó: Ézsiásné Varga Andrea

Ár:

Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: -büntetlen előélet,
-a háziorvosi, a házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000.(II.25.) EüM rendeletben előírt képesítési előírásoknak való megfelelés, valamint az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvényben, valamint a végrehajtásáról szóló 313/2011.(XII.23.) Korm. rendeletben előírt feltételek teljesítése.
-egyéni vállalkozói nyilvántartási szám vagy cégbejegyzés.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: -orvosi diploma és a szakirányú képzettséget tanúsító okirat hiteles másolata,
-egészségügyi alkalmassági igazoló okmány másolata,
-3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, vagy az annak megkéréséről szóló postai feladóvevény másolata,
-részletes szakmai tevékenységet bemutató fényképes önéletrajz,
-egyéni vállalkozó esetén vállalkozói igazolvány másolati példánya, társas vállalkozás esetén 30 napnál nem régebbi eredeti cégkivonat,
-praxisengedély feltételei fennállásának igazolására szolgáló dokumentumok másolati példánya,
-pályázó hozzájáruló nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázati eljárásban résztvevő személyek a pályázati anyagot megismerjék, abba betekinthessenek,
-a pályázó arról szóló nyilatkozta, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános tárgyalásához.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.01.22
A pályázat elbírálásának határideje: 2018.01.25
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot postai úton kell benyújtani, Tiszakécske Város Önkormányzata részére címezve (6060 Tiszakécske, Kőrösi u. 2.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati kiírás megnevezését: „FOGORVOS”
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.02.01
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Fogorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: A pályázat elbírálása a pályázati határidő lejártát követő Képviselő-testületi ülésen történik. Tiszakécske Város Önkormányzata fenntartja a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.
A fogorvosi alapellátás keretébe tartozó feladatok finanszírozása, az egészségügyi szolgáltatások Egészségbiztosítási Alapból történő finanszírozásának részletes szabályairól szóló 43/1999.(III.3.) Korm. rendelet szabályai szerint az egészségügyi szolgáltatónak az Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő területileg illetékes hatóságával kötött külön szerződés alapján történik.
Az önkormányzat bérlakás lehetőségét biztosítja.
Egyéb információ a +36-76/542-016 vagy a +36-76/441-321 telefonszámon, valamint a polgmester@tiszakecske.hu címen kérhető.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Ézsiásné Varga Andrea
Település: Tiszakécske
Telefon: +36-76/542-016
E-mail: Email Küldése

Pályázati kiírás fogorvosi álláshelyre

Hirdető felhasználó: Szentes Város Önkormányzata

Ár:

Pályázati feltételek: PÁLYÁZATI KIÍRÁS
Szentes város IV. sz. körzet fogorvosi álláshelyre

Szentes Város Önkormányzatának Képviselő-testülete (6600 Szentes, Kossuth tér 6.) pályázatot hirdet a IV. számú fogorvosi körzetének vállalkozási formában történő ellátására, mely területi ellátási kötelezettséggel jár. A praxisjog megszerzése az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény alapján történik.

A feladatellátás helye: Szentes, Dr. Bugyi István Kórház Rendelőintézet
Szükség esetén az önkormányzat szolgálati lakást biztosít.

Pályázati feltételek:
1. a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendelet szerinti képesítés és az ott, valamint az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet, és az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII. 15.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek, - az önkormányzattal kötött feladat - ellátási szerződés szerint,
2. büntetlen előélet,
3. magyar állampolgárság,
4. cselekvőképesség,
5. MOK tagsági igazolvány,
6. egyéni vállalkozói nyilvántartási szám, vagy cégbejegyzés.

A pályázat benyújtásának határideje: 2017. november 30.

A pályázat elbírálásának határideje: 2017. december 31.


A munkakör 2018. február 1. napjával tölthető be.

A képviselő-testület fenntartja magának azt a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.

A pályázattal kapcsolatosan felvilágosítás Lencséné Szalontai Mária irodavezetőtől kérhető a 63/510-323-as telefonszámon.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
1. részletes személyi és szakmai tevékenységet bemutató fényképes önéletrajzot, amely tartalmazza a szakmai gyakorlatot,
2. orvosi diploma és a szakirányú végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolati példányai,
3. egyéni vállalkozó esetén igazolás az egyéni vállalkozó nyilvántartásba vételéről,
4. 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
5. igazolás a működtetési jog engedélyezési feltételei fennállásáról,
6. egészségügyi alkalmassági vizsgálat igazolása,
7. nyilatkozat, melyben a pályázó hozzájárul, hogy a pályázati eljárás résztvevői a pályázati anyagot megismerhessék,
8. pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elnyerése esetén a működési engedély kiadáshoz szükséges feltételeket teljesíti,
9. nyilatkozat arról, hogy pályázatát a Képviselő-testület nyilvános vagy zárt ülésen tárgyalja.
A pályázat benyújtásának határideje: 2017.11.30.
A pályázat benyújtásának módja: A pályázat benyújtásának módja: Személyesen, vagy postai úton Szentes Város Polgármestere (6600 Szentes, Kossuth tér 6.) címére.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.02.01.
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Fogorvosi
Típusa: Vegyes

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Szentes Város Önkormányzata
Település: Szentes
Telefon: 63510323
E-mail: Email Küldése

II.számú háziorvosi körzet betöltésére pályázat

Hirdető felhasználó: Decs Nagyközség Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1310
Ellátandó települések száma: Több település
Pályázati feltételek: Decs Nagyközség Önkormányzatának Képviselő-testülete – jelenleg helyettesítéssel ellátott - Decs nagyközség és Sárpilis község területi ellátási kötelezettséggel működő II. számú felnőtt háziorvosi körzet háziorvosi feladatainak ellátására pályázatot hirdet.

Pályázatot meghirdető szerv neve, címe: Decs Nagyközség Önkormányzata, 7144 Decs, Fő utca 23.
Munkavégzés helye: 7144 Decs, Őcsényi utca 10. orvosi rendelő, és
7145 Sárpilis, Nyéki u. 2-4. orvosi rendelő.

Pályázati feltételek:
- az egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. törvény,
- az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény,
- az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) kormányrendeletben, valamint a háziorvosi, a házi gyermekorvosi és a fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM. rendeletben előírt feltételek megléte.
- vállalkozás formában történő működtetés.

A pályázathoz csatolandó dokumentumok:
- részletes szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okirat másolata,
- egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- Magyar Orvosi Kamarai tagsági igazolás
- hatóság részéről kiállított igazolás arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
- a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok hiteles másolata,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati eljárásban részt vevő személyek a pályázati anyagot megismerhetik, és abba betekinthetnek,
- pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános tárgyalásához.

Illetmény és juttatások:
Az egészségügyi szolgáltatások Egészségbiztosítási Alapból történő finanszírozásának részletes szabályairól szóló 43/1999.(III. 3.) Kormányrendelet alapján a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel kötött finanszírozási szerződés szerint.

Egyéb információk:
- a meghirdetett háziorvosi körzet praxisjoga térítésmentesen megszerezhető.
- a II. sz. háziorvosi körzet lakosságszáma 2017. október 1-i állapot szerint: 1310 fő.
- az önkormányzat a feladat ellátásához a rendelő helyiséget, valamint annak felszerelését és berendezését térítésmentesen biztosítja, a rendelő fenntartásának költsége a feladatot ellátót terheli
- Igény esetén az önkormányzat szolgálati lakást biztosít.

A pályázat benyújtásának határideje:

2018. január 15.

A pályázat benyújtásának módja:

A pályázatot postai úton vagy személyesen, egy példányban kell benyújtani a Decs Nagyközség Önkormányzata címére (7144 Decs, Fő utca 23.), Decs nagyközség polgármesterének címezve. A borítékon feltüntetendő: „Háziorvosi pályázat”

A pályázat elbírálásának határideje:

A 2018. január 31-i képviselő-testületi ülés

A feladatellátás kezdete:

A feladat-ellátási szerződés megkötését követően, az egészségügyi tevékenység folytatására vonatkozó praxisengedély alapján a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel megkötött finanszírozási szerződés hatálybalépését követően azonnal.

Az önkormányzat a nyertes pályázóval határozatlan időre szóló feladat-ellátási szerződést köt, melyben a felek a működés, üzemeltetés feltételeit rögzítik.

A pályázati kiírással kapcsolatban további információ kérhető:
Skoda Ferenc jegyzőtől, a 06/74/595-913 telefonszámon.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: részletes szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okirat másolata,
- egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- Magyar Orvosi Kamarai tagsági igazolás
- hatóság részéről kiállított igazolás arról, hogy a praxisengedély megszerzésének feltételei fennállnak,
- a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok hiteles másolata,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati eljárásban részt vevő személyek a pályázati anyagot megismerhetik, és abba betekinthetnek,
- pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános tárgyalásához.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.01.15.
A pályázat elbírálásának határideje: 2018.01.31.
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot postai úton vagy személyesen, egy példányban kell benyújtani a Decs Nagyközség Önkormányzata címére (7144 Decs, Fő utca 23.), Decs nagyközség polgármesterének címezve. A borítékon feltüntetendő: „Háziorvosi pályázat”
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.február 1.
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Felnőtt

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Decs Nagyközség Önkormányzata
Település: Decs
Telefon: 74/595-911
E-mail: Email Küldése

Háziorvost keresünk - tartósan betöltetlen parxisba

Hirdető felhasználó: Tóth Julianna

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1350
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek:  Egyetem, háziorvos - 4/2000.(II.25.) EüM rendelet szerint,
 B kategóriás jogosítvány,
 Büntetlen előélet.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

Szakmai önéletrajz,

3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány,

végzettséget igazoló okiratok másolata,

nyilatkozat a pályázat tartalmának, a pályázat elbírálásában résztvevők általi megismerhetőségére.
A pályázat benyújtásának határideje: 2017.12.20
A pályázat elbírálásának határideje: 2018.01.31
A pályázat benyújtásának módja: Postai úton, a pályázatnak a Tápiószele Város Önkormányzatának Képviselő-testülete címére történő megküldésével (2766 Tápiószele, Rákóczi út 4. ).

vagy

Elektronikus úton az onkormanyzat@tapioszele.hu e-mail címen keresztül

vagy

Személyesen: Tápiószele Város Önkormányzat Kovács Ferenc polgármester
2766 Tápiószele, Rákóczi út 4.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2017.12.01
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Felnőtt
Leírás / Megjegyzések: A munkavégzés helye:Pest megye, 2766 Tápiószele, Jókai út 1.

A munkakör betölthetőségének időpontja: azonnal betölthető.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Tóth Julianna nyújt, a 36-70/313-0771, 36-53/787-002 -os telefonszámon.

A pályázat elbírálásának módja, rendje: A pályázó meghallgatását követően dönt a Képviselő-testület.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
- A városban 3 háziorvosi, 1 gyermekorvosi, 1,5 fogorvosi körzet, háziorvosi ügyelet és mentőállomás működik. Az ügyeleti ellátásban részvétel lehetősége biztosított.

- A területi ellátási kötelezettséggel működő felnőtt praxis tartósan betöltetlen, e címen állami támogatás igénybe vehető.

- Az önkormányzat a feladatellátás vállalkozási formában ellátásától nem zárkózik el.

- Igény esetén az önkormányzat szolgálati lakást tud biztosítani.

- Az önkormányzat a személyi illetmény megállapításától nem zárkózik el.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.tapioszele.hu honlapon szerezhet.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Tóth Julianna
Település: Tápiószele
Telefon: 36 70 313 0771
E-mail: Email Küldése

Veszprém Megyei Rendőrfőkapitányság szakorvosi pályázat

Hirdető felhasználó: Dr. Tóth Eszter

Ár:

Pályázati feltételek: VESZPRÉM MEGYEI RENDŐR-FŐKAPITÁNYSÁG
HUMÁNIGAZGATÁSI SZOLGÁLAT

Publikálást engedélyezem:
Dr. Tarcsa Csaba r.dandártábornok
rendőrségi főtanácsos főkapitány
Veszprém Megyei Rendőr-Főkapitányság

a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet
Veszprém Megyei Rendőr-főkapitányság
Humánigazgatási Szolgálat Egészségügyi és Pszichológiai Alosztály

szakorvos
munkakör betöltésére.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Veszprém megye, 8200 Veszprém, Bajcsy-Zs. utca 2.
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Ellátja a hivatásos és közalkalmazotti állomány gyógyító, megelőző alapellátó orvosi tevékenységet. A BM normák alapján részt vesz a szűrővizsgálatok és a közegészségügyi-járványügyi alapfeladatok elvégzésében.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:
 Egyetem, általános orvosi diploma és az alábbiakban felsorolt szakvizsga
valamelyike: háziorvostan, foglalkozás-orvostan, honvéd-, katasztrófa-és rendvédelem orvostan, repülőorvostan, belgyógyász szakvizsga,
 büntetlen előélet, magyar állampolgárság, cselekvőképesség
 érvényes működési nyilvántartás
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
 legalább 1 év hasonló jellegű munkakörben szerzett szakmai gyakorlat
 Felhasználói szintű orvosi rendelésen használt számítógépes programok ismerete,
 idegen nyelvtudás
 MS office irodai alkalmazások
 B kategóriás jogosítvány


A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2018. január 01. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2017. november 30.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Zombor-Marx Helga r. ezredes nyújt, a 88/428-022/12-06-os telefonszámon.

A pályázat elbírálásának határideje: 2017. december 11.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
 önéletrajz elérhetőségekkel, iskolai végzettségekről szóló bizonyítványok másolata,
hozzájáruló nyilatkozat a pályázati anyagban foglalt személyes adatok pályázati eljárásban történő kezeléséhez
A pályázat benyújtásának határideje: 2017.11.30
A pályázat elbírálásának határideje: 2017.12.11.
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatok benyújtásának módja:
 Elektronikus úton dr. Zombor-Marx Helga r. ezredes részére a marxh@veszprem.police.hu E-mail címen keresztül
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.01.01.
Jogviszony jellege: Közalkalmazotti
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Felnőtt

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Dr. Tóth Eszter
Település: Veszprém
Telefon: 88/428-022/12-06
E-mail: Email Küldése

Felnőtt háziorvosi körzet

Hirdető felhasználó: Sümeg Város Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1600
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: Ellátandó településrész: Sümeg Város Önkormányzatának a háziorvosi körzetekről szóló 7/2017.(IV. 28.) önkormányzati rendeletének 1. mellékletében megállapított III. számú felnőtt háziorvosi körzet
Működtetés formája: egyéni vállalkozás vagy társas vállalkozás tagjaként
Munkavégzés helye: háziorvosi rendelő, 8330 Sümeg, Deák F. u. 2.
Illetmény, juttatás: Az egészségügyi szolgáltatások Egészségbiztosítási Alapból történő finanszírozásának részletes szabályairól szóló 43/1999.(III. 3.) kormányrendelet alapján az OEP-pel kötött finanszírozási szerződés szerint.
A munkakör betölthetőségének időpontja: a képviselő-testület döntését és a működési engedély kiadását követően azonnal
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: A pályázathoz csatolni kell:
• szakmai önéletrajz,
• iskolai végzettséget, szakképzettséget tanúsító okirat másolata,
• 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
• vállalkozói tevékenységet igazoló okirat hiteles másolata,
• egészségügyi alkalmassági vizsgálat igazolása,
• MOK tagsági igazolás,
• a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati eljárásban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
• a pályázat nyilatkozata arról, hogy a pályázati eljárásban részt vevő személyek a pályázati anyagot megismerhetik, és abba betekinthetnek,
• a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános tárgyalásához.
A pályázat benyújtásának határideje: 2017.09.15
A pályázat benyújtásának módja: A pályázat benyújtásának módja: Postai úton, Sümeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének címezve (8330 Sümeg, Béke tér 7.). A borítékon fel kell tüntetni: „III. számú felnőtt háziorvosi körzet”
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2017.10.01
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Felnőtt
Leírás / Megjegyzések: További információ: Sümeg Város Önkormányzata, Végh László polgármester Tel.: 87/550-760

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Sümeg Város Önkormányzata
Település: Sümeg
Telefon: 87/550-760
E-mail: Email Küldése

Tartósan betöltetlen háziorvosi praxis Úrkúton

Hirdető felhasználó: Úrkút Község Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1850
Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: - A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendelet szerinti képesítés és az ott, valamint az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet, és az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII. 15.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek,
- B kategóriás jogosítvány,
- MOK tagsági igazolvány,
- 4/2000.(II.25.) EüM rendelet 11.§-a szerinti szakképesítés,
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - Orvosi diploma, valamint szakképzettséget igazoló diploma másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- részletes szakmai önéletrajz, jogosítvány másolata,
- egészségügyi alkalmasság igazolása,
- Magyar Orvosi Kamara tagsági igazolás,
- vállalkozási formában történő ellátás esetén a vállalkozás meglétét igazoló dokumentum másolata,
- nyilatkozat arról, hogy személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
- nyilatkozat nyilvános vagy zárt ülés keretében való elbírálásról.
A pályázat benyújtásának határideje: 2017.11.17
A pályázat elbírálásának határideje: 2017.11.30
A pályázat benyújtásának módja: - Postai úton, a pályázatnak a Úrkút Község Önkormányzata címére történő megküldésével (8409 Úrkút, Rákóczi utca 45. ). Kérjük a borítékon feltüntetni az azonosító számot: 157/2017 , valamint a munkakör megnevezését: háziorvos/háziorvosi szolgálat.
- Elektronikus úton Fülöp Zoltánné polgármester részére a onkurkut@vnet.hu e-mail címen keresztül
- Személyesen: Fülöp Zoltánné polgármester részére, Veszprém megye, 8409 Úrkút, Rákóczi utca 45.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2017.12.01
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: A háziorvosi feladatokat a háziorvos szakképesítés nélkül is elláthatja az a szakorvos aki a 4/2000.(II.25.) EüM rendelet 11.§ (4) bekezdésében felsorolt szakképesítések valamelyikével rendelkezik. A praxis térítésmentesen keletkeztethető, mivel tartósan betöltetlen. A feladatellátásról az önkormányzat megállapodást köt a pályázat nyertesével. Az önkormányzat szükség esetén szolgálati lakást biztosít. Az orvosi rendelő jól felszerelt. A rendelő és a szolgálati lakás fűtéskorszerűsítését az önkormányzat 2016-ban valósította meg. Az önkormányzat a TOP-4.1.1.-16 kódszámú Egészségügyi alapellátás infrastrukturális fejlesztése elnevezésű pályázat benyújtásával az orvosi rendelő, valamint a szolgálati lakás további fejlesztését tervezi. Letelepedési támogatást a Képviselő-testület lehetőség és igény szerint biztosít.
Az önkormányzat fenntartja a jogot, hogy a pályázati felhívást indokolás nélkül visszavonja, a pályázati eljárást megszüntesse, eredménytelenné nyilvánítsa.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Úrkút Község Önkormányzata
Település: Úrkút
Telefon: 06708509729
E-mail: Email Küldése

Dunaszentbenedek fogorvosi körzethez fogorvost keres

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 3334
Ellátandó települések száma: Több település
Pályázati feltételek: Jogszabályban meghatározott képesítés.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: Részletes fényképes önéletrajz, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, motivációs levél, a fogorvosi tevékenység végzésére jogosító okirat másolata. Nyilatkozat, hozzájárulás a pályázat elbírálását végzők betekintési jogához.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.02.15
A pályázat elbírálásának határideje: 2018.02.28
A pályázat benyújtásának módja: Postai úton Dunaszentbenedek Község Önkormányzata, 6333 Dunaszentbenedek, Kossuth u. 57. címre, vagy személyesen Vargyas Mihály polgármesternél (Dunaszentbenedek, Kossuth u. 57.)
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2018.05.01
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Fogorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: További részletes információ kérhető Vargyas Mihály polgármestertől 78/416-129 vagy 06 30 303 41 90 telefonszámon.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Dunaszentbenedek Község Önkormányzat
Település: Dunaszentbenedek
Telefon: 78/416-129, 30/303-4190
E-mail: Email Küldése

Kiskőrösi 4. számú fogorvosi körzet feladatainak ellátása

Hirdető felhasználó: Kiskőrös Város Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 2954
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: • A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM. rendelet szerinti képesítés, valamint az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Korm. rendelet és az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek
• büntetlen előélet
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: • a szakirányú végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolatát,
• részletes szakmai tevékenységet bemutató önéletrajzot,
• egészségügyi vállalkozási engedély másolatát, vagy 30 napnál nem régebbi cégkivonatot,
• 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványt,
• egészségi alkalmasság igazolása,
• működési nyilvántartási igazolvány másolata,
• személyi és tárgyi feltételek biztosításáról szóló nyilatkozat
• nyilatkozatot, mely szerint a pályázó hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati eljárás résztvevői a pályázati anyagát megismerhessék,
A pályázat benyújtásának határideje: folyamatos
A pályázat elbírálásának határideje: 30 napon belül
A pályázat benyújtásának módja: Postai úton, Domonyi László polgármesternek címezve (6200 Kiskőrös, Petőfi Sándor tér 1.). A borítékon fel kell tüntetni: „4. számú körzet fogorvosi pályázata”.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: azonnal
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Fogorvosi
Típusa: Felnőtt
Leírás / Megjegyzések: Kiskőrös Város Önkormányzata Képviselő-testületének az egészségügyi alapellátás körzeteiről szóló 10/2016. (V.26.) önkormányzati rendelet 3. számú mellékletében meghatározott 4. számú felnőtt fogorvosi alapellátási körzet területi ellátási kötelezettséggel, az önkormányzattal kötött feladat-ellátási szerződés szerinti működtetése
• Eredményes pályázat esetén az önkormányzat határozatlan időre szóló feladat-ellátási szerződést köt, melyben a felek a működés feltételeit rögzítik.
• A fogorvosi alapellátás keretébe tartozó feladatok finanszírozása az egészségügyi szolgáltatások Egészségbiztosítási Alapból történő finanszírozásának részletes szabályairól szóló 43/1999.(III.3.) Korm. rendelet alapján, az egészségügyi szolgáltatónak a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő területileg illetékes szervével kötött finanszírozási szerződés alapján történik
- szolgálati lakás megoldható
- rendelőhelyiség biztosított
- a feladat ellátásához szükséges fogászati szék és eszközök igény esetén rendelkezésre állnak
• A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Aszódiné Nedró Éva közigazgatási osztályvezető nyújt a 70/4532522-s telefonszámon.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Kiskőrös Város Önkormányzata
Település: Kiskőrös
Telefon: 70/4532522
E-mail: Email Küldése

Kiskőrösi 2. számú fogorvosi körzet feladatainak ellátása

Hirdető felhasználó: Kiskőrös Város Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 2960
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: • A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM. rendelet szerinti képesítés, valamint az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Korm. rendelet és az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek
• büntetlen előélet
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: • a szakirányú végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolatát,
• részletes szakmai tevékenységet bemutató önéletrajzot,
• egészségügyi vállalkozási engedély másolatát, vagy 30 napnál nem régebbi cégkivonatot,
• 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványt,
• egészségi alkalmasság igazolása,
• működési nyilvántartási igazolvány másolata,
• személyi és tárgyi feltételek biztosításáról szóló nyilatkozat
• nyilatkozatot, mely szerint a pályázó hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati eljárás résztvevői a pályázati anyagát megismerhessék,
A pályázat benyújtásának határideje: folyamatos
A pályázat elbírálásának határideje: 30 napon belül
A pályázat benyújtásának módja: Postai úton, Domonyi László polgármesternek címezve (6200 Kiskőrös, Petőfi Sándor tér 1.). A borítékon fel kell tüntetni: „2. számú körzet fogorvosi pályázata”.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: azonnal
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Fogorvosi
Típusa: Felnőtt
Leírás / Megjegyzések: : Kiskőrös Város Önkormányzata Képviselő-testületének az egészségügyi alapellátás körzeteiről szóló 10/2016. (V.26.) önkormányzati rendelet 3. számú mellékletében meghatározott 2. számú felnőtt fogorvosi alapellátási körzet területi ellátási kötelezettséggel, az önkormányzattal kötött feladat-ellátási szerződés szerinti működtetése
• Eredményes pályázat esetén az önkormányzat határozatlan időre szóló feladat-ellátási szerződést köt, melyben a felek a működés feltételeit rögzítik.
• A fogorvosi alapellátás keretébe tartozó feladatok finanszírozása az egészségügyi szolgáltatások Egészségbiztosítási Alapból történő finanszírozásának részletes szabályairól szóló 43/1999.(III.3.) Korm. rendelet alapján, az egészségügyi szolgáltatónak a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő területileg illetékes szervével kötött finanszírozási szerződés alapján történik
- szolgálati lakás megoldható
- rendelőhelyiség biztosított
- a feladat ellátásához szükséges fogászati szék és eszközök rendelkezésre állnak
• A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Aszódiné Nedró Éva közigazgatási osztályvezető nyújt a 70/4532522-s telefonszámon.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Kiskőrös Város Önkormányzata
Település: Kiskőrös
Telefon: 70/4532522
E-mail: Email Küldése

6621 Derekegyház, Kossuth u. 4.

Hirdető felhasználó: Derekegyház Község Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1538
Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: Az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II.törvényben, az e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Korm. rendeletben, valamint a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000.(II. 25.) EÜM rendeletben előírt feltételek megléte.Büntetlen előélet, cselekvőképesség, Magyar Orvosi Kamarai tagság.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - Részletes szakmai önéletrajz,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- a háziorvosi tevékenység végzésére jogosító diploma másolatok,
- háziorvosi feladat ellátására vonatkozó alkalmasságot igazoló okirat másolatok, háziorvos szakmai gyakorlat igazolására alkalmas irat,
- Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- hozzájárulás a pályázat elbírálását végzők betekintési jogához,
- pályázó nyilatkozata, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul annak nyilvános tárgyalásához,
- amennyiben a feladat ellátását vállalkozás keretében kívánja végezni, a vállalkozás meglétét igazoló dokumentumok (egyéni vállalkozói igazolvány, illetve társas vállakozás esetén az alapító okirat/alapszabály és a cégbíróság bejegyzést igazoló okirat) hiteles másolatát is csatolni szükséges.
A pályázat benyújtásának határideje: folyamatos
A pályázat elbírálásának határideje: 15 napon belül
A pályázat benyújtásának módja: A pályázat postai úton Derekegyház Község Önkormányzata címére: 6621 Derekegyház, Kossuth utca 4. számra történő megküldésével, vagy személyesen az Önkormányzatnál 1 példányban zárt borítékban nyújtható be. Kérjük a borítékon feltüntetni: "háziorvosi pályázat"
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: elbírálást követően
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: Rezidensek jelentkezését is várjuk, mivel a mentorálás helyben megoldott. A praxis mellett középfogyatékos bentlakásos intézmény üzemorvosi feladata is ellátható külön szerződéssel.
További részletes információ kérhető Szabó István polgármestertől a 0630/3032220, és 63/453003 telefonszámon.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Derekegyház Község Önkormányzata
Település: Derekegyház
Telefon: 0663453003
E-mail: Email Küldése

Pályázat Litér község fogorvosi alapellátásra

Hirdető felhasználó: Bencze Éva

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 2796
Ellátandó települések száma: Több település
Pályázati feltételek: Fogorvosi diploma
Büntetlen előélet
Cselekvőképesség
Egészségügyi alkalmasság
A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000.(II.25.) EüM rendeletben, az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, az e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011.(XII.23.) Kormányrendeletben, az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003.(VII.15.) Kormányrendeletben előírt egyéb feltételek biztosítása.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - Szakirányú iskolai végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- részletes szakmai önéletrajz
- egészségügyi alkalmasságot igazoló okirat
- igazolás a működési nyilvántartásba vételről
- a vállalkozás meglétét igazoló okirat másolata (egyéni vállalkozói vagy
igazolás, társasági szerződés, cégbírósági végzés)
- nyilatkozat arról, hogy a pályázó a tevékenység megkezdéséhez szükséges
tárgyi feltételeket (eszközöket) biztosítja
- nyilatkozat arról, hogy az elbírálásban résztvevők megismerhetik a jelölt
pályázati anyagát és az abban foglalt személyes adatait, és a pályázati
eljárással összefüggésben a szükséges kezeléshez hozzájárul
- nyilatkozat arról, hogy hozzájárul a pályázata nyilvános tárgyalásához.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018.01.31.
A pályázat elbírálásának határideje: 2018.02.28.
A pályázat benyújtásának módja: Litér Község Önkormányzata polgármesterének címezve (Szedlák Attila 8196 Litér, Álmos utca 37.) személyesen vagy postai úton. A zárt borítékra kérjük feltüntetni: "Fogorvosi pályázat".
Felvilágosítás kérhető a 88/598-016 telefonszámon, vagy személyesen a 8196 Litér, Álmos utca 37. szám alatti Községháza titkárságán.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2017.12.01
Jogviszony jellege: Vállalkozási
Kategória: Fogorvosi
Típusa: Vegyes
Leírás / Megjegyzések: Az önkormányzat a működési jogot térítésmentesen kívánja biztosítani. Az önkormányzattal kötött feladat-ellátási szerződésben rögzített feltételekkel történő fogorvosi alapellátás a NEAK-kal kötött közvetlen finanszírozási szerződés alapján.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Bencze Éva
Település: Litér
Telefon: 06/88-598-016
E-mail: Email Küldése

Barcs Város IV. számú felnőtt körzet háziorvosi feladatai

Hirdető felhasználó: Barcs Város Önkormányzata

Ár:

Ellátandó települések száma: Egy teljes település
Pályázati feltételek: - a 4/2000. (II. 25.) EüM rendelet szerinti képesítés és az ott, valamint az önálló orvosi
tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.
23.) Korm. rendelet, és az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről,
valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII. 15.) Korm. rendeletben
előírt egyéb feltételek,
- büntetlen előélet,
- cselekvőképesség.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - részletes szakmai önéletrajz,
- képesítést tartalmazó oklevél másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági bizonyítvány,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a
pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
- a pályázó hozzájáruló nyilatkozata ahhoz, hogy a pályázati eljárásban résztvevők a
teljes pályázati anyagba betekinthessenek,
- nyilatkozat a pályázatnak a szakbizottság és a testületi ülés nyílt, vagy zárt ülésen
történő tárgyalásáról,
- nyilatkozat a körzeti feladatellátás módjáról (egyéni vagy társas vállalkozóként ),
- MOK tagsági igazolás.
A pályázat benyújtásának határideje: 2016.10.01.
A pályázat benyújtásának módja: Postai úton, a pályázat Barcs Város Önkormányzata Polgármesteréhez történő megküldésével
(7570. Barcs, Bajcsy-Zs.u.46.).
Kérjük a borítékon feltüntetni a „Pályázat a Barcs IV. számú háziorvosi körzet
működtetésére” szöveget.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2017.01.01.
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Felnőtt
Leírás / Megjegyzések: A pályázattal kapcsolatban további információ kérhető:
Barcs Város Polgármesterétől személyesen, vagy a 06-82/462-459-es telefonszámon
vagy Barcs Város Címzetes Főjegyzőjétől személyesen, vagy a 06-82/ 565-961-es
telefonszámon.
A Képviselő-testület fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítása iránt.”

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Barcs Város Önkormányzata
Település: Barcs
Telefon: 82/565-961
E-mail: Email Küldése

Házi gyermekorvos

Hirdető felhasználó: Hajdúhadház Város Önkormányzata

Ár:

Ellátandó lakosságszám (kártya): 1778
Ellátandó települések száma: Egy településrész
Pályázati feltételek: - Egyetem – csecsemő- és gyermekgyógyászat szakorvosi képesítés,
- magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség,
- érvényes orvosi nyilvántartási engedély, orvosi kamarai tagság.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- házi gyermekorvosi munkakörben betöltött – legalább 1-3 év szakmai tapasztalat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - fényképes szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okirat másolata,
- szakmai gyakorlatot igazoló dokumentumok,
- egészségügyi alkalmassági igazolás,
- érvényes orvosi nyilvántartási engedély, Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, amellyel a pályázó igazolja a büntetlen előéletét és azt, hogy nem áll olyan foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, amely a jogviszony létesítését nem teszi lehetővé, vagy az igénylésről szóló postai feladóvevény másolata,
- nyilatkozat arról, hogy nyílt vagy zárt ülésen kéri a pályázata megtárgyalását,
- nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- hozzájáruló nyilatkozat arról, hogy a pályázati eljárásban résztvevők a teljes pályázati anyagba betekinthetnek.
A pályázat benyújtásának határideje: 2017.12.15
A pályázat elbírálásának határideje: 2017.12.22
A pályázat benyújtásának módja: - Postai úton, a pályázat Hajdúhadház Város Önkormányzata címére történő megküldésével (4242 Hajdúhadház, Bocskai tér 1. szám). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 7731/2017, valamint a munkakör megnevezését: házi gyermekorvos.
- Személyesen Csáfordi Dénes polgármester, Hajdú-Bihar megye, 4242 Hajdúhadház, Bocskai tér 1. szám.
Területi ellátási kötelezettséggel: Igen
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2017.12.22
Jogviszony jellege: Megállapodás szerint
Kategória: Háziorvosi
Típusa: Gyermek
Leírás / Megjegyzések: - A jogviszony időtartama: határozatlan idejű megbízási jogviszony

- Foglalkoztatás jellege:Teljes munkaidő

- A munkavégzés helye:Hajdú-Bihar megye, 4242 Hajdúhadház, Bocskai tér 9. szám

- A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
Hajdúhadház II. számú házi gyermekorvosi körzetében területi ellátási kötelezettséggel a jogszabályban meghatározott házi gyermekorvosi feladatok ellátása, az ügyeleti ellátásban való részvételi kötelezettséggel

- Díjazás: megegyezés szerint

- A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

- A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatot Hajdúhadház Város Önkormányzata Képviselő-testülete bírálja el, a pályázat benyújtási határidejének lejártát követő első képviselő-testületi ülésen. A Képviselő-testület fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.

- A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A házi gyermekorvos munkakör betöltése megbízási jogviszonyban, megbízási szerződés alapján történne.

- A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Szaniszló Tamás nyújt, a 06-30-229-4440-es telefonszámon.

Kapcsolat

Hirdető pontos megnevezése: Hajdúhadház Város Önkormányzata
Település: Hajdúhadház
Telefon: 06-30-229-4440
E-mail: Email Küldése
Classified Ads Software powered by Juloa.com